30. rész: Végletek

 A levegő megfagyott, Liam nem adott választ a kérdésre. Másodpercekig csak álltak, és várták, hogy mi fog történni, miközben én éppen zuhantam valahol egy végtelen, sötét szakadékban. 
A kérdezett, már épp szólásra nyitotta volna száját, amikor egy érdes hang törte darabokra a fagyott csendet. 
 - Jajj, Niall miért vagy ilyen? Talán történt valami? - kérdezte Harry velőig maró gúnnyal. Eddig annyira Niallre koncentráltam, hogy szinte észre sem vettem, hogy ő is itt van. Nem találkoztunk azóta... azóta mióta elmondta, hogy csak kihasznált.
 Ajkai épp gonosz vigyorra húzódtak, zöld szemében pedig, ismét fel véltem fedezni a kígyót. Sötét fürtökkel keretezett arca, valamint fekete farmer, fekete ing öltözéke, meg már csak pontot tett a gyűlölettel teli kisugárzására. Az ereimben meghült a vér, s nehezen vettem a levegőt. Úristen, mi lesz itt...
 Még szinte végig sem gondoltam, de Niall ökle már lendült is, olyat behúzva Harrynek, hogy félő volt, maradandó károsodást okoz a csinos kis pofikáján. Harry az ütés erejétől megtántorodott, majd el is esett. Niall rátérdelt, s püfölni kezdte. 
 - Te... szemét... mocskos... állat... - minden egyes szó után egy csapást mért Harryre. - Még kérdezed?! Komolyan?!! Nem is tudom melyikünk enyelgett titokban a másik barátnőjével!!! - üvöltötte, majd még tovább ütlegelte, csépelte a fiút, aki szinte védekezni sem tudott. Harry szája felrepedt, és az orrával egyetemben zuhatagként ömlött belőle a vér. Durva volt a látvány... Már szinte alig kaptam levegőt, és szédülni kezdtem. A jelenlévők közül néhányan magukhoz tértek a sokkos állapotból, s Niallhöz ugrottak, hogy lefejtsék áldozatáról. 
Kezei és fehér inge piroslott a sok vértől... haraggal és gyűlölettel teli tekintete megijesztet. Ki ő... ? Rám nézett, én meg újra csak zuhantam a sötét szakadékban. A levegőm teljesen elfogyott, a látásom elhomályosult, a talaj pedig kicsúszott a lábam alól... 
Végül minden elsötétült, és én hatalmas puffanással értem földet a szakadék fenekén. 

 Hideg kezek, majd forró ajkak érintésére tértem magamhoz.Niall hajolt fel épp, a számról. Az a Niall, aki ez előbb ronggyá verte Harryt. Az a Niall, aki ott állt véres karokkal és inggel. Az a Niall, aki megijesztett...
 -Kamilla! Jézusom, jól vagy?! -kiáltott fel rémülten, én meg teljesen összezavarodtam. 
 - Nem... Mondd, hogy a fenében lennék jól, ha előbb bunkó vagy, majd péppé vered Harryt, utána meg fogod magad, s megcsókolsz, mintha mindezek után az lenne a világ legtermészetesebb dolga?! Fogalmam sincs mit gondoljak... - felnéztem a vérben áztatott ingére. - Félek tőled. Ilyen lenne az igazi Niall? Mert akkor az hatalmas csalódás az emlékeimnek... 
 Pillantásom mélyen az övébe fúrtam, de csak egy üres tekintet nézett vissza rám. 
 - Nekem meg az emlékeim közt van a csalódás! - vágott vissza csípősen. - Tudod, akkor, amikor megismertem a megcsalós énedet! 
 - Hé, emberek! - lengette meg a magasban Lou a kezét. Csak akkor eszméltem rá, hogy több mint egy tucatnyi ember volt fültanúja a jelenetünknek. Teljesen meg is feledkeztem róluk. - Nem akarok közbe szólni, de talán nem éppen most kéne megtárgyalni a szappanoperába illő szerelmi életeteket, amikor egy szülinap közepén, húsz emberből kettő, a padlón fekszik. Szerintem ez nem túl jó arány, tekintve, hogy még a piás üvegek bontatlanul sorakoznak a konyhapulton. 
 És valóban. Harry mellett egy kisebb csapat gyűlt össze, hogy ellássák a sebeit, mellettem pedig ott guggolt még Sophia és Zayn, arcukon aggódó tekintettel. Hogy tudja Niall elérni, hogy ennyire kiszűrjem a külvilágot, és csak ő létezzen... ?
 - Kam. Komolyan, jól vagy? - kérdezte Zayn, én pedig felé fordultam, de még a szemzugomból egy pillanatra láttam, ahogy Niall felegyenesedik, s elhagyja a szobát. 
 - Testileg vagy lelkileg? - sóhajtottam fel.
Nagyon halkan felnevetett.
 - Akkor azt hiszem minden rendben. 
 - Dehogy van minden rendben! - teremtette le Sophia. - Ennie kell valamit, mert le van gyengülve a szervezete és azért is reagált ájulással!
 Felállt, majd egymás után kétszer összecsapta a tenyerét. 
 - Oké emberek, nem mondom, hogy tegyünk úgy, mintha mi sem történt volna, de talán megpróbálhatnánk úgy folytatni, ahogy a tervben volt. Liam kedvéért. 
 - Nem, miattam nem kell! - ellenkezett az említett. - Fújjuk le az egészet, hisz Harry és Kami nincsenek jól. 
 - Még mit nem haver -tápászkodott fel Harry, és mint egy hősiesen harcolt büszke katona, kihúzta magát, és felszegte a fejét. - Látod jól vagyok, csak adjatok valami szíverősítőt.
 - Harry, nem hiszem, hogy az jó ötlet... - aggodalmaskodott Liam.
 - Nem akarok berugni, nyugi. Csak kell valami ami csillapítja a fájdalmat...
 - Előbb eszünk! - szólt közbe Sophia ellentmondást nem tűrő hangon.
 - Igenis anyuci! - szalutált Harry gúnyolódva. - Au..
 Sajnáltam szegényt, biztos minden porcikája fájt... De nem tudtam az agyamban helyre rakni a dolgokat, hogy vajon mennyire is érdemelte ezt meg... Bizonyos mértékig igen, de nem ennyire durván kellett volna Niallnek kezelnie. Fogalmam sincs mi ütött belé, ő nem volt ilyen...
 - Kezet mosni! - terelgette a jónépet Sophia. - Mindenki!
 Akkor tűnt fel nekik, hogy hiányzik valaki, amikor már az egész bagázs eleget tett a kérésnek és az asztalnál vártuk a finomságokat. Egy szék üresen tátongott... Niall helye.
 - Elmegyek, megnézem mi van a hősszerelmesünkkel. Képtelenség, hogy pont ő kihagyja a kaját. - állt fel Zayn az asztaltól. 
 Vártunk öt percet. Majd tizet. Már kezdtünk aggódni, amikor Zayn úgy negyed óra távollét után, visszatért... de egyedül.
 - Öhöm, Zayn. Azt hiszem elfelejtetted, hogy Niallért indultál - viccelődött Louis.
 - Haha. Nem jön. Szégyelli magát, és hiába győzködtem, hogy jöjjön, azt mondta inkább kihagyja. 
 Körülbelül mindenkinek ugyanaz a gondolat fogalmazhatódott meg a fejében: Ha Niall nem akar enni, akkor ott már tényleg gondok vannak. 
 A  vacsorát teljes némaságban fogyasztottuk el. Szinte ollóval lehetett volna vágni a feszültséget. Az étkezés befejeztével Sophia felállt, és elkezdte leszedni az asztalt.
 - Hozom a tortát. 
 - Várj segítek! - ajánlkoztam. 
 - Te csak maradj a seggeden, majd Perrie segít! - szólt rám szelíden.
 - Nem fogok belehalni - kezdtem el én is összeszedegetni a piszkos tányérokat.
 Amikor lepakoltunk a konyhába és összeszedtük a tortázáshoz szükséges dolgokat, Sophia felém fordult.
 - Hogy vagy?
 - Kutya bajom, nem estem nagyot.
 - És lelkileg? - nézett a szemembe.
 - Összezavarodtam. Nem tudom mit gondoljak, nem ilyennek ismertem meg...
 - Mert nem is ilyen! - vágta rá. - Én is meglepődtem, meg szerintem ő is. Biztos pont úgy össze van zavarodva, mint te és azt se tudja mit csinál. Csak az érzései irányítják... mert szerelmes!
 - De ez nem mentesíti semmi alól! - csattantam fel. - Nem viselkedhet így!
 - Persze, hogy nem, igazad van. De egy dologra megkérlek. Adj magatoknak időt, oké?
 - Oké. - adtam meg magam.
 Sophia meggyújtotta mind a 21 gyertyát, majd felemelte a tortát. Asszem eljött az a pont ami után már nem tudok titkolózni. Ha eddig nem is, most biztosan rájötettek, hogy mikor is játszódik a történet, és ki is vagyok valójában... De már mindegy is. Nem érdekel ki tudja, s ki nem, csak be akarom fejezni ezt a történetet, hogy megnyugodjon a lelkem.
 Szóval ott tartottunk, hogy Sophia megfogta a tortát, én meg a tányérokat és a villákat, majd kivonultunk az étkezőbe. 
 - Boldog szü-li-na-pot, boldog szü-li-na-pot... - kezdte énekelni Sophia, mi meg nyomban csatlakoztunk hozzá. A másodperc tört része alatt kiszúrtam az ajtófélfának támaszkodó személyt, de úgy látszik ezzel egyedül voltam.
Amikor befejeztük az éneklést, Niall megszólalt. 
 - Boldog szülinapot haver. Csatlakozhatok én is? - hangja erőtlen volt és halk, mégis az egész szoba megmerevedett a szavai hallatán.
 - Persze! - kapott észbe Liam pár másodperces kihagyás után. - Foglalj csak helyet. 
 - Na mi van, csak nem megérezted a torta illatát? - nevetett fel Louis, de mivel kapott cserébe jópár szúrós pillantást, inkább elhallgatott. 
 Niall leült az enyémmel srégen szemben lévő üres székre, én meg gyorsan befejeztem a tányér osztást, s ugyanígy tettem a saját helyemmel. Lehorgasztottam a fejem, ügyeltem rá, hogy még véletlenül se nézzek rá. Rettegtem a pillantásától... féltem, hogy nem tetszene az amit benne látok.
 Amint befejeztük az édességet, kezdődhetett a buli. Felvillantak a fények, elindult a zene, s előkerültek a szeszes italok is. Nem igazán voltam bulizós hangulatomban, így csak bekucorodtam a hatalmas ablakpárkányba. Felhúzott térdeimre hajtottam az állam, s szemléletem az eseményeket. Az emberek egy-egy pohárral a kezükben, csapatokban beszélgettek, vagy épp felköszöntötték a szülinapost. Látszólag mindenki jól érezte magát... egyet kivéve. Niall lehorgasztott fejjel, a gondolataiba merülve bámult a pohara fenekére. Hatalmas volt a kísértés, hogy odamenjek hozzá, de nem tehettem meg. Ki tudja hogyan reagálna. Láttam a fejemben mind a két végletet. Azt, ahogy a karjába kap s megcsókol... meg azt is, ahogy durván elküld melegebb éghajlatra. Az utóbbit nem biztos, hogy túlélném, így nem kockáztathattam. 
Liam zökkentett ki a gondolatmenetből, ahogy lehuppant mellém a párkányra.
 - Hé, mit keresel itt? Ez a te partid, élvezd ki! - szóltam rá, de ő csak magvonoggata a vállát.
 - Egy picit kibírják nélkülem. Csak gondoltam beszélgethetnénk. 
 - Miről? - kérdeztem, pedig pontosan tudtam miért jött.
 A fejével egy aprót bökött az egyedül álldogáló Niall felé.
 - Figyelj, nem fogok neked lenyomni itt egy hosszú, szép szöveget, csak egy valamit szeretnék neked elmondani. Hogy szeret téged. Ha még nem jöttél volna rá, halálosan szerelmes beléd, és azért csinálja ezt a sok hülyeséget, mert képtelen összerakni az érzéseit azzal, hogy megcsaltad. Szerintem szegénynek teljesen össze van kutyulódva a feje, és fogalma sincs mihez kezdjen... hogy melyik érzésének engedjen, mert hol az egyik, hol a másik hatalmasodik el rajta.
 Ismerős volt ez a szöveg.
 - Ti összejátszottatok Sophiával mi?
 - Mi?! Dehogyis! Mert ő is ezt mondta? - kerekedett el a szeme.
 - Aha, de akkor úgy látszik ez csak valami pár telepátia. - nevettem el magam.
 - Vaaagy... csak az igazság! - kacsintott rám, majd feltápászkodott. - Na én vissza is megyek, csak ennyit akartam. Lehet, hogy érdemes lenne ezen elgondolkoznod. 
 Bólintottam egyet, majd hirtelen eszembe jutott valami.
 - Sajnálom, hogy nem tudlak ajándékkal megköszönteni, mert Louis egy vidámpark közepén jelentette be, hogy ide jövünk.
 - Mégis mit kerestetek egy vidámparkban? - ráncolta össze a szemöldökét zavartan, de aztán csak legyintett. - Ahh, mindegy is, Louist úgysem fogom megérteni soha. Semmi baj Kami, már annak őszintén örülök, hogy itt vagy.
 Lehajolt hozzám, esetlenül megölelt, majd visszatért a többiekhez.
 Ismét Nit kezdtem bámulni. Azon kívül, hogy időközben megürült a pohara, ugyanúgy nézett ki, mint néhány perce. Ugyanaz a lehajtott szomorú fej, ugyanazok a leesett vállak. Szemügyre vettem minden egyes porcikáját, s megint rám tört, hogy mennyire borzasztóan hiányzik. Vajon van igazság abban amit Liamék mondtak? Tényleg szeretne még... ?
Ha igen, akkor sem szabadott volna olyan durván nekiesnie Harrynek... Soha nem képzeltem volna, hogy tud ilyen erőszakos lenni... 
Most vettem csak észre, hogy átcserélte az ingét. Már semmi nem emlékeztett rajta, hogy mit tett... csak az agyamban lévő képek, de az pont elég volt.
És a csók amikor elájultam? Az miért volt, ha előtte, meg konkrétan azt sem akarta, hogy itt legyek? Aggódott volna? 
Ezt már egyszer bejátszotta, csak akkor teljesen más volt a helyzet. Akkor jöttünk össze... Az emléktől megint sírhatnékom támadt. Mennyire gyönyörű volt az a csók... az a bolond spontán randi. Vissza akartam menni abba az időbe, amikor még nem romlottak el a dolgok. Csak vissza akartam menni és úgy csókolni, mint akkor...
Néztem a szája vonalát és hihetetlen késztetést éreztem, hogy odamenjek hozzá... hogy az ajkaimat az övére tapasszam, úgy, hogy nem érdekel mi lesz a következménye. 
A lábam épp teljesíteni készülte az agyam akaratát, amikor olyan valaki ült le mellém, akit szintén nem tudtam hova rakni. Sajnáltam is, de közben még mindig haragudtam rá. 
 - Szia. - szólt halkan Harry.
 - Szia. - egy kérdés zakatolt szüntelenül a fejemben: Miért van itt? - Hogy érzed magad?
 - Pocsékul.
 - Sajnálom... De ugye tudod, hogy valamennyire megérdemelted? 
 - Persze. Egy faszfej voltam. Sajnálom...
 - És még szépen fejezted ki magad. - mondtam, de közben egy kis hang azt üvöltötte: BOCSÁNATOT KÉRT!
 A kijelentésemre erőtlenül felnevetett. 
 - Nem tudom, mit képzeltem... -komorodott el. - Egyszerűen csak von... Ahh, mindegy. Elmegyek leteszem a csinos kis pofikámat pihenni, hogy hamar újra olyan szép legyen, mint előtte. 
 Félmosolyra húztam a szám. Igen, tipikus Harry.
 - Még mindig borzasztó vagy! És ne hidd, hogy ezzel most minden meg van bocsájtva!
 Figyelmen kívül hagyta az utolsó mondatomat, s csak annyi válaszolt. 
 - Te meg még mindig észvesztően szexi vagy. Jó éjt! 
 Majd mielőtt kettőt pisloghattam volna, el is tűnt a szemem elől. Csak néztem utána, és elgondolkoztam a hallottakon. Bocsánatot kért és szexinek nevezett. Hmm. Viszont soha nem tudtam meg, hogy mit rejtett az a félbehagyott mondat... 
 A tekintetemmel újra Niallt kerestem, de ő nem volt ott, mint előtte. Körbenéztem a táncoló, mulató embereken, de még véletlenül sem pillantottam meg a szőke üstököt.
Jajj, ne, lehet, hogy meglátott minket Harryvel!
Kerestem valakit a közelben akit ismerek... 
 - Louis! - kiáltottam rá a fiúra. - Nem láttad Niallt? 
 - Úgy talán húsz perce ment el arra. - mondta, majd a folyosók felé mutatott.
 - Köszönöm.
Nyomban el is indultan az adott irányba. Mégis mi a szart csinálok? Fogalmam sem volt, de tudtam, hogy ezt kell tennem. Megkeresnem, és letisztáznom vele a dolgokat.
Róttam a folyosókat, bár nem tudtam pontosan hova megyek, csak a lábam irányított. Bíztam az ösztöneimben. 
Egy hangot hallottam, az egyik szobából jött. Gitárszó és énekhang. Niall! Megszaporáztam a lépteimet, s megálltam a résnyire nyitott ajtó előtt. 
Az ablaknál ült, nekem háttal. Gitárja a kezében és csak énekelt, beleadva minden érzelmet, minden fájdalmat, ami benne volt.
Soha nem hallottam még azt a dalt előtte, de valami csodálatosan gyönyörű volt, főleg így, hogy az ő megnyugtató hangja egyedül tudott érvényesülni.
 - I haved love you, since we were 18...
 "Szerettelek mióta 18 -ak voltunk" Könnyek gyűltek a szemembe... 18 vagyok, ez akár rólunk is szólhatna. 
 - Long before we both thought the same things. 
To be loved, to be in love
All I can do, is say that these arms were made for holding you
I wanna love, like you, made me feel
When we were 18.
 Potyogtak a könnyeim. Az egész dal át volt itatva a belsőjében lakozó dolgokkal, nekem meg majd megszakadt a szívem. 
Megállt egy pillanatra, sóhajtott, majd ha az lehetséges, még szívbemarkolóbban folytatta.
 - We took a chance
God knows we tried
 "Adtunk neki egy esélyt, Isten tudja, hogy próbálkoztunk" 
Akárcsak mi, de nem jön össze...
Behunytam a szemem, s némán sírva hallgattam, ahogy a világ legangyalibb hangjával kitárja a lelkét. 
 - So kiss me where I lay down, my hands press to your cheeks
 "Szóval csókolj meg, ahol lefekszem, a kezem az arcodra teszem"
Én is akarom... Miért nem lehet olyan, mint régen...
Teljesen beleéltem magam a dalba, behunytam a szemem és azon kaptam magam, hogy az utolsó refrént már vele éneklem, kiadva magamból az összes odabent kavargó érzést.
 - ...when we were 18. - fejeztük be közösen, engem meg fejbekólintott a tény, hogy lelepleztem magam. 
 Felnyitottam a szemhéjam, s egy elkerekedett, kék szempárral találtam szembe magam. 

34 megjegyzés:

  1. Drága Fanni!
    El kell mondanom ez a rész valami elképesztő lett. A szó szoros értelmeben. Annyira gyönyörűen, kifejezően írsz , hogy amikor olvasom úgy érzem, megszűnik a külvilág és én vagyok Kamilla.
    Gogalmam sincs hogyan csinálod, zseniális vagy❤
    Ez a rész talán az egyik kedvenc. Teli van forduloponttal, minden egyes szavát élveztem.Sejtettem hogy Harrynek előjön a gonosz énje, de hogy a jó is? Ráadásul egy részben? Na erre nem számítottam.
    Niall pedig annyira édes és romantikus.(még mindig a Niall team-et erősítem✋) Remélem végül őt választja Kami.(bár ebben szinte biztos vagyok)
    A végén az 18 nálam feltette az i re a pontot *-*.Kíváncsian a várom a folytatást.
    Siess! (Bár most is nagyon örültem ,hogy egy hét után újra van rész)
    Hatalmas ölelés ❤
    Fanni.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, úristen de aranyos vagy!
      "Annyira gyönyörűen, kifejezően írsz , hogy amikor olvasom úgy érzem, megszűnik a külvilág és én vagyok Kamilla."
      Ezek a legcsodálatosabb szavak egy kezdő irónak. Köszönöm! ❤️ Igyekszem átélhetőre írni, s úgy látszik ez többnyire sikerül is.
      Örülök, hogy a kedvenced lett, megsúgom, nekem is benne van a topban.;)
      Igyekszem az újjal, remélem azt is szeretni fogod, bár tekintve, hogy kinek szurkolsz, nem igazán vannak kétségeim.;)

      Törlés
  2. Te joo eg ez csodálatos volt 😭
    elképesztően izgi gyönyörű és ahh, fantasztikus ahogy az egeszet leirtad zseniális vagy!!
    alig várom a következőt
    💖💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! ❤️
      Próbálkozom.:D

      Törlés
  3. Persze a legjobbnál hagyd abba...Borzalmas vagy e téren��
    De a rész,az valami fantasztikus!!!
    ❤❤❤��

    VálaszTörlés
  4. Drága Fannim!<3
    Te aztán tudod hol kell abba hagyni a részt!!:D Tuti hogy a halálomra pályázol!;) jézusom ez volt az amit kitaláltál nemrég?? Végem. Bocsánat éjjel nem tudtam fent maradni éjjel de reggel is épp eléggé meghaltam:D fantasztikus lett! Erre a részre vártam már mióta, istenem annyira ari lett a vége!:3 Szegény Harryt azért sajnálom!:( Na de most már boldog részeket követelek!;)<3 hihetetlenül jó lett<3 Ja és büszke vagyok rád hogy egy hét alatt sikerült összehoznod a részt!:)<3
    Imádlak!<3
    Puszi Emese<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de amint látod, csak egy kicsit toldottam meg. ;) Semmi baj, főleg, hogy ahogy hallom még így reggel is kinyírt.:D
      MIÉRT SAJNÁLOD HARRYT?! Emese azt hittem te Ni partjan vagy.:(
      Jó na, amúgy tudom, hogy attól még Niallnek szurkolsz, de nem kell Harryt sajnálni.:D
      Éés, igenis, boldog részek jönnek!
      Nemsokára... :,DD
      Imádlak <3

      Törlés
  5. Aztarohadt. A véresen csodálkoztam. Nem néztem volna ki Niből ahogy más sem. De a meg és legszebb a vége volt annyira illett ehhez a részhez a(z ) 18 *-* nagyon várom a KOVI reszt nagyon imádtam <33
    XX Dorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el az még engem is meglepett, pedig én írom. :,D
      Remélem tetszeni fog az új, és sejted mi fog történni... ;)

      Törlés
  6. Mikor mondtam utoljára hogy imádom a történeted?☺ rég kommentáltam, de azt hiszem ezt megéri véleményezni☺ előttem mindent leírtak ami lényeges, az én szavaimra már nincs szükség:DD
    Hatalmas ölelés, Lena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen, bizony nagyon régen...:(
      De örülök, hogy most itt vagy, s vetted a fáradságot, hogy kommentelj! Tényleg sokat jelent, s tudd, hogy a te szavad még mindig számít <3

      Törlés
  7. Fanni.. Ez... Nem talalok szavakat:') hihetetlen hogy mennyire at tudod adni az erzeseket... És.. Nincs mit mondanom ugy tokeletes ahogy van... Csak meg a befejezessel vannak bajaim... Mindig a legjobb resznel hagyod abba😠😠😂😂😂❤❤❤❤siess az ujjal❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezt mesés érzés hallani! <3 És azt úgy képzeld el, hogy még így is a legtöbb esetben úgy érzem, hogy nem írtam le mindent, vagy épp elég jól, azt ami Kamiban kavarog, szóval van hova fejlődnöm.:D
      A befejezés... hàt igen, khm, tudom, hogy gonosz vagyok, de elengedhetetlen, ettől lesz izgalmas, és asszem lassan már a védjegyem.:DD Bocsásd meg nekem ezt az apró hóbortot.;)

      Törlés
  8. Komolyan itt hagytad abba? Ahh megorulok a folytatasig. Eszmeletlen jo lett,nagyon tehetseges vagy! ♥ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem;)
      Köszönöm szépen, néha elbizonytalanodok, hogy talán nem is írok jól, aztán jöttök ti, és megmelengetitek a szívemet! <3
      Imádlak!

      Törlés
  9. Azt a büdös ez nem semmi. Hajrá Niall és Kami. Büszke vagyok azért arra hogy egy picit megverte. Megérdemelte.

    Kami meg ne ájuljon el Harrytől. Megint legyenek együtt Niallel olyan kis cukik voltak és a végén az éneklés annyira édes volt. Ahwww.

    Puszi FS
    Imádás van várom a kövit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamennyire valóban megérdemelte.
      Na ezek után meglátjuk mit szólsz majd a kövihez.;)
      Imádlak! <3

      Törlés
  10. SZUZANYAM
    EZ MI VOLT?
    CIKI NIALL
    ÖSSZETÖRT NIALL
    VEREKEDO NIALL
    BUNKO HARRY
    CUKI HARRY
    Istenem Horant úgy sajnálom, szívem szakad meg ahogy olvasom a reszeket💔
    Valljuk be Kamilla egy ribanc hogyha annyira szeretné Niallt nem csalta volna meg. Az meg nem kifogas hogy "kisertesbe esett ahogy belenezett a smaragd szemparba".
    De mivel hihetetlenül nagy szívem van (ha ha ezt én se hittem el)és kurva jól leirod az érzéseket megsajnaltam a csajt is...
    Louis egy kiscukorfalat♡♡
    Sophiam pedig annyira edess*-*
    És a végén ez az éneklés, awwe meg a konnyem is kicsordult.
    Imadlak, pussza:Caroline

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. CUKI NIALL* az autokorrekt fog a sírba vinni-. -

      Törlés
    2. Igen, tudom én is iszonyatosan sajnáltam szegényt, de ennek így kellett történnie, talán mostantól jobb lesz.;)
      Igen, jól látod, a csaj klasszikus értelemben véve valóban egy kis ribanc. DE gondolj arra, hogy ő egy elég naiv személyiség, aki könnyen be tud dőlni annak az embernek, akihez egy kicsit vonzódik fizikailag. Nincs mentség a tettére, de hát mindenki követhet el hibákat.
      Na most aztán feladtad a leckét, s kicsit félek, hogy nem fogom elég jól leírni a folytatást ahhoz, hogy megkegyelmezz Kaminak. Bár meg szoktam kapni, hogy az érzések érzékeltetésében különösen jó vagyok, de hát ki tudja. Most félek.:DD
      Köszönöm az őszinte, hosszú kommented, az ilyeneket szeretem a legjobban! <3

      Törlés
  11. Imadtam imadtam imadtam remelem minel hamarab jon uj resz es minden helyre jon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Remélem eleget tudok tenni a kérésednek;)

      Törlés
  12. Ez valami gyönyörű volt! *-* És ez a szám az egyik kedvencem :D (fel is sikítottam picit :P) siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  13. Istenem de cuki! :* :)❤ jaj remélem most valami jó dolog lesz. Harryy pedig megérdemelte és kész. Kam öszejön Niallal azt' minden hepi. xD :D De hát az unalmas lenne ezér törjük be Harry arcát. xD "mert megtehetem" XD nagyon jó volt tetszett. És még nem untam meg ezt a blogot pedig jó ideje követem a részeket. Eddig a legtöbb be nem fejezett blogot abba hagytam. De ezt nem. Bele szerettem ebbe a blogba. :) pedig annó a barátnőmmel poén kedvéért olvastuk mivel ő sose akart Hetero blllogot olvasni de mind a ketten meg szerettük a blogod. ❤❤ siess a Kövi réffel. :D ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán valami jó dolog történik...;)
      Nagyon jó hallani, hogy ezt folyamatosan követed, és kivételt teszel vele, mind a kitartással, mind a heterósággal illetően.:)
      Nagyon kiváncsi lennék, ki ez a barátnőd, és, hogy hogyan álltatok eredetileg ehhez a bloghoz, valamint, hogy mikor változott meg a véleményetek, illetve kezdtetek kötődni hozzá.
      Olyan érdekes, és jóleső hallgatni az ilyesmit! <3

      Törlés
  14. Draga Fanni!

    Istenem, azt sem tudom hol kezdjem. Remelem a veget azert irtad hogy sirni lehessen rajta, es nem csak azert mert hogy tokeletesen a tortenetbe passzol. Mindketto fiun meglepodtem. Niall verekedett meg bunko volt, Harry pedig bocsanatot kert es bokolt, csak az a kerdes hogy Harry azert kert bocsanatot mert a szive azt sugta, vagy megint csak jatszadozik Kamival. Es megint itt voltak a pici rejtett utalasok, mind Kamira es mind a fiukra, es ahh, imadom, ezt szerintem mindig el mondom, de csak azert mert igy van. Meg annyi mindent eltudnek mondani a reszrol, de most eppen reggel 6:06 van es suliba kene mennem, es megfogalmazni sem tudom rendesen azt amit igazabol mondani szeretnek 😄❤ lenyeg hogy tukon ulve varom a folytatast, hogy ezek utan mi lesz Niallel es Harryvel, hogy Kami hogy dont, vagy epp a fiuk higyan dontenek ❤

    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A végét azért írtam, mert már az elején így volt tervezve a kibékülésük, s remélem sikerült jól megírnom, amit a kövi részben megtalálsz.;)
      A Harrys dologról nem mondhatok semmit, majd úgyis megtudod, csak figyelj az általad is leírt jelekre.;)
      Imádlak, hogy mindig itt vagy, kommentelsz, támogatsz! A leghűségesebb olvasóim egyike vagy! <3 <3

      Törlés
  15. Oh my god ez egyszeruen fantasztikus
    Kimondhatatlanul fantasztikus
    Nagyon szeretlek fanni
    Csak igy tovabb
    Nagyon varom a kovetkezo reszt
    Imadlak
    I
    M
    A
    D
    L
    A
    K


    Nagyon nagyon jol irsz
    Es harry tok cuki volt de azert harakszom ra
    Es a dal egyszeruen
    F
    E
    N
    O
    M
    E
    N
    A
    L
    I
    S
    Imadlaaaak☝🏿️👍🏿☝🏿👍🏿☝🏿👍🏿

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádlak téged! <3 Ez iszonyat cuki komment volt, köszömöm!

      Törlés
  16. Ohh Te jó ég! Imádom a történetedet!!!Fantasztikusan írsz! :) Alig várom, hogy olvassam a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy ennyire szereted! Igyekszem a legjobbra törekedni.:) Ééés, máris olvashatod a folytatást, ugyanis tegnap felkerült!;)

      Törlés
  17. A vége annyira édes lett , nagyon bízom benne, hogy végre megbeszélnek mindent !*-*
    Imádom;33

    VálaszTörlés