18. rész: Randi a bőröndben

Nem Kamilla, nem szabad! Most nem! Erőltesd meg magad! Nem szalaszthatod el a lehetőséget...
 Ha annyiban hagyom, soha nem fogom megtudni. Nem futamodhatok meg, s törhetek össze megint, mint azt annyiszor megtettem már... Nem veszíthetek vele... legalábbis nem igazán lesz rosszabb... maximum egy szívfájdalommal, de jelen helyzetemben, egy újabb nem oszt, nem szoroz. Csak tudnom kell... akkor is, ha nem lesz szép a vége. Gyerünk Kamilla!
-Dehogy felejtem! Tudni akarom, hogy az igazat mondtad-e! -magam is meglepődtem hangom erején, és magabiztosságán. Úgy látszik jót tett a szónoki beszéd odabent.
-Min változtat?
-Sokmindenen! -vágtam rá, aztán elgondolkodtam. -És semmin...
-Na látod! Az érzéseidet nem tudom befolyásolni... Te őt szereted, és ezt el kell fogadnom.  
-Mi? -értetlenkedtem, de aztán leesett hogyan értelmezte. -Dehogy is! Semmin nem változtat, mert attól még belül úgyanúgy érzek irántad! 
-Mit érek vele, ha osztoznom kell a helyen Mr. Szívtipróval? A végén mindig ő nyer... -olyan szánnivaló, elesett látványt nyújtott. Rossz volt nézni, ahogy szenved és marcangolja magát belülről. Hogy ő mindig csak második lehet... vagy ötödik. De fogja már fel, hogy nem nálam! 
-Szeretlek! Sokkal jobban szeretlek, mint Harryt bármikor is fogom... 
 Higgye már el, különben itt halok meg! 
-Kamilla láttam, amit láttam! A tűz a szemedben, a mozdulataid, ahogy ránéztél... Majdnem megcsókoltad... 
 Iszonyatos volt hallani elkeseredett, szomorú hangját. Ösztönösen cselekedtem. Az agyam fel sem fogta, de a testem már csinálta. Legyőztem a közöttünk lévő távolságot, két kezembe fogtam az arcát, s lehorgasztott fejét felszegtem, kényszerítve, hogy a szemembe nézzen.
-De nem csókoltam meg, mert nem akartam... ellenben veled!  
 Úgy tapasztottam rá a szám az övére, mintha az életem múlott volna rajta. Értse már meg, nem akarok senki mást! Egy pillanatra ledermedt, amitől kicsit megijedtem, de nem szakítottam meg a testi érintkezést, inkább csak még jobban követeltem nyelvemmel a beeresztést ajkai közé. Nialler, mi lesz már? Ha nem viszonzod halott leszek... ha a testem feltétlen nem is, de odabent a lelkem és a szívem táján valami biztosan. Már kezdtem volna feladni, amikor kezek markoltak a fenekemre és húztak szorosan magukhoz. Ez az baby, végre! A szája elnyílt, s beeresztést engedett a mennyországba. A nyelve rátalált az enyémre, s tőle szokatlan durvasággal és szenvedéllyel csókolt vissza. A mámor amit akkor éreztem, elfeledtetett velem mindent. Többet nem gondolkoztam, csak cselekedtem. Én aki, még a legapróbb dolgokat is képes volt túlagyalni, elvesztettem ezt a tulajdonságomat, és csak a pillanatnak éltem. Az ösztöneimre hagyatkoztam, amik azt mondogatták, hogy még, még, még... Meg voltam döbbenve magamon. Akkor nyoma se volt, a szelíd, visszahúzódó Kamillának. Én irányítottam, és piszkosul tetszett. A kezem a hajába markolt, a szám még hevesebben követelte az övét. Apró nyögést hallatott, amitől megbizonyosodtam róla, hogy nem csak én élvezem. Egy pillantra megállt, és gyengéden az ajkamba harapott. Ez csak még jobban lázba hozott. Mohóbb voltam, mint valaha akármiben is, egyszerűen nem tudtam betelni vele. Még jobban hozzányomtam a csípőm, lassan már levegőt venni is elfelejtettem, annyira magával ragadott a szenvedély. Éreztem, hogy problémák adódtak nála nadrágtájon, és én legszívesebben ott, mindenki szeme láttára téptem volna le róla mindent. Nem volt irányításom. Szerencsére ő higgadtabbnak bizonyult nálam, így még egy utolsót sóhajtott a számba, majd finoman eltolt magától. Bizonyára érzékelte a veszélyt, hogy ha itt nem hagyjuk abba, akkor kitudja hol fogjuk. 
Nem távolodtunk el nagyon, csupán a homlokunkat egymásnak támasztva vártuk, hogy zihálásunk csillapodjon. Kürülbelül mindketten úgy nézhettünk ki, mint akik épp most futottak le egy kilómétert sprintben. Ahogy újra levegőt kapott az agyam, úgy tódultak vissza hirtelen a gondolataim. Mintha kinyitottak volana egy láthatatlan csapot, amit Niall zárt el az érintésével. Hirtelen visszatértem a valóságba, és csillogó szemeibe nézve észbekaptam.
-Itthagytak minket! -forogtam körbe kétségbeesetten.
 Jóízű kacagására kaptam vissza a fejemet. Megragadta a csuklómat, s magához rántott. 
-Borzalmas vagy! -szeme körül kis szarkalábak jelentek meg. -Az előbb kaptam életem legjobb csókját, s te megint csak aggodalmaskodsz! Kit érdekel, hogy elmentek! -nevetett, majd megajándékozott egy gyors csókkal. Éreztem a mosolyát a számban, s megállapítottam, hogy nincs is ennél édesebb dolog a világon. A lábaim rogyadozni kezdtek alattam, úgy kellett utánam kapnia.
-A kérdésedre pedig a válaszom: igen. Minden egyes szó, amit akkor elmondtam, igaz volt. -suttogta a fülembe.
 Ez volt az a határ, ahonnan az agyam már képtelen volt befogadni a dolgokat, úgyhogy felmondta a szolgálatot, és elájultam.


-Hé, Kamilla! Térj magadhoz! -egy kéz legyezgetett az arcom felett. Kissé rémült hangját bárhol felismertem volna.  
Niall.  
Olyan szépet álmodtam... 
Csókolóztunk.. hú, de még hogy. Aztán azt mondta, szeret. Jó, nem pont... de ez volt a lényege.
-Nyisd ki a szemed! -sürgetett tovább a hang. 
De nem akarom... Nem akarok felébredni ebből az álomból, soha. 
Puha ajkak érintették a szemhéjamat.  Hé, ez csikis, mosolyodtam el.
Megremegtettem a pilláimat, és felnyitva őket, Niall aggódó pillantásával találtam szembe magam.
-Niall! -ültem fel hirtelen. -Olyan szépet álmodtam... 
-Nem álom volt. Gondolkoztam rajta, hogy lovagot játszok, s felébresztem a hercegnőt ahogy azt szokás... de nem tudtam eldönteni, hogy javítok, vagy csak rontok a helyzeten, figyelembe véve, hogy hogyan kerültél bele. -nevetett megkönnyebbülten. -Jól vagy? 
 Oké, akkor ez tényleg a valóság. Niall Horan... és én. Képtelen voltam felfogni, hogy igaz. Várjunk csak... Kérdezett valamit. Jó lenne válaszolni, mielőtt komplett hülyének nézne. Végül is, igazából már mindegy, hisz az érintésétől konkrétan elaléltam az előbb... Nagyobb szerencsétlen nem is lehetnék.
-Soha jobban. -pihegtem. 
-Akkor gyere. -segített fel. -Keressünk néptelenebb helyet, mert még itt is sokan bámulnak.
 Igaza volt. De szerencsére egy tinédzser se volt a közelben, aki tudta volna ki ő.
Kézen fogott, és pillanatok alatt megtalálta a reptér legeldugottabb zugát.
Komolyan... Kész ez a srác. 
-Van napszemüveged? -kérdezte.
-Sophia vetetett velem egyet... Miért? 
-Add kölcsön! Be kell szereznem néhány dolgot. 
Lefektettem a bőröndöm, és valahonnan a legaljáról, (mert honnan máshonnan természetesen) előhalásztam az elmlített darabot. Szerencse, hogy nem vagyok olyan lányos, így nem mutatott rajta rosszul. Kit áltatok... rajta még a világ legnőiesebb szemüvege is jól állt volna. 
-Mindjárt itt vagyok. Ne mozdulj! -nyomott le a bőröndre. 
Néztem távolodó szőke tarkóját, és végigáradt bennem a boldogság. Nem fogtam fel az eseményeket. Én csókoltam meg őt. Én nyitottam, mert makacsul hitt az igazában. Soha nem voltam bátor semmiben. Mindig féltem a következményektől, és inkább megfutamodtam. (Egy alkalmat kivéve... Bár akkor is azt tettem volna) De most nem! Örülök, hogy cselekedtem, mert különben nem tartanánk itt... Hol is tartunk? Én és ő? 
Felbukkant a látóteremben, a fején egy borzalmas parókával és sapkával, kezében két kínais doboz, és... 
-Gyertyák? -kérdeztem értetlenül. 
-Gondoltam így romantikusabb lesz az étkezés... -vonta meg a vállát zavartan. 
Hogy lehet valaki ennyire aranyos? Bőröndökön ülve fogunk kínait kajálni egy reptér eldugott sarkában, de ő gyertyákat hoz, hogy romantikus legyen. Nem bírtam ki, hogy ne pattanjak fel, és pusziljam szájon. Hihetetlen érzés volt, hogy most már csak úgy megtehetem. Megtehetem? 
-Szabad? -húzódtam el tőle bizonytalanul.
-Hogy szabad-e? -nevetett. -Bármikor... sőt, kérlek rá! Most már a tiéd vagyok, úgyhogy ne fogd vissza magad! -csókolt vissza. 
Az enyém. Ő az enyém... Én pedig az övé. A tudat megrészegített, pedig még életemben nem éreztem azt az érzést. 
Berendeztünk magunknak egy "éttermet". Elhelyeztük egymással szemben a két bőröndöt, mint valami kétszemélyes asztalt, és azokon foglaltunk helyet. Középre raktuk a gyertyákat, amiket persze nem gyújtottunk meg, de még így magukban is hozták a hangulatot. Életem legjobb, és egyben legbizarabb randija volt. Jó, az már mellékes, hogy az első is, de mindenesetre, semmilyen puccos dologgal nem lett volna tökéletesebb.
-Még egy pohárral hölgyem, ebből a finom, 1961-es évjáratú ásványvíz különlegességből?  -nyújtotta felém a vizes falkont. 
-Miért pont '61? -nevettem.
-Nem tudom, csak a hasamra ütöttem. 
-Kielégítő volt a válasza uram, úgyhogy elfogadom. -vettem el tőle.
 Nem lehetett letörölni a képemről a vigyort. Vele olyan könnyű és vidám volt minden. Legszívesebben örökre ott maradtam volna, azon a szent helyen. De nem lehetett... Kicsit elkezdtem aggódni, hogy most mi is lesz itt velünk. Hogyan jutunk a többiekhez? Ők bizonyára már Los Angelesben vannak... 
-Mi a baj? -kérdezte, látva elgondolkodott arcomat.
-Itt hagytak. -csak ennyi jött ki a számon.
-És? Majd visszajönnek. Nyugi az aranytojást tojó tyúkot a hülye sem engedi veszni hagyni. -kacsintott rám. -Egyszer Liamet is ott felejtettük. Szegény, futott a busz után, de mindenki csak azt gondolta, hogy egy különösen őrült rajongó. Szerencsére hamar észrevettük, hogy nincs a buszon, úgyhogy visszakanyarodtunk. Hidd el, értünk is visszajönnek, csak a levegőben nehezebb megoldani rögtön. 
Bíztató mosolya megnyugtatott. Átnyúlt az "asztal" fölött, hogy a fülem mögé igazítson egy kósza hajtincset. 
-Csak hogy tudd... én mindig itt leszek, és vigyázni fogok rád. Ne aggodalmaskodj semmiért, nem tesz jót...  -csúszott le a keze a hasamra. -Majd én helyre rakom a dolgokat, akármilyen akadály is gördüljön elénk. És... és... ha szeretnéd, akkor szívesen leszek apja a picinek...
Egy nyers, hűvös hang töltötte be a levegőt, megszakítva Niall mondandóját.
-Csak, hogy annak a gyereknek már van apja. 
A hang irányba kaptam a fejem, és megpillantottam Őt.
 Harry szeme szikrákat szórt a dühtől...

68 megjegyzés:

  1. uristeeen ez a rész tökéletes volt imádtaam nee Harry már pont szép volt minden és megint jön áá nagyon várom a kovit Fanni kikészitesz nagyon tetszett!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszönöm! ❤️ Igen, csúnya Harry mindig közbeszólsz.:DD

      Törlés
  2. uristeeen ez a rész tökéletes volt imádtaam nee Harry már pont szép volt minden és megint jön áá nagyon várom a kovit Fanni kikészitesz nagyon tetszett!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Uhh mióta akarok első kommentelo lenni :D hát talán végre sikerül:) mint mindig most is Per-Fect rész lett és fhuu Harrynek muszaj volt tonkre tenni ezt a pillanatot a végén?!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! ❤️ Igen, tudod Harry már csak ilyen.:D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Semmi baj!❤️ Értékelem a gesztust, és nagyon arinak tartom, hogy az akartál lenni! ;)

      Törlés
  5. Uriisten:333 ezt igy nem lehet befejezni omg:D huh hamar kovit :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De látod, hogy lehet:D Jó csak vicceltem, köszönöm! :)

      Törlés
  6. Uriisten:333 ezt igy nem lehet befejezni omg:D huh hamar kovit :*

    VálaszTörlés
  7. Istenem! Ez fantasztikus rész! Bakker, miért kell Harrynek mindent elrontania? Pedig már minden olyan jól alakult. Tipikus... :)
    Már izgatottan várom a következ epizódot!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! És hát Harry miért kell? Ejnye-bejnye!:DD

      Törlés
  8. Imádom! Ez a rész tökéletes lett! Siess a köviivel! <3 :)

    VálaszTörlés
  9. Ez talán egy kicsit kìnos (vagy mègsem ❤) de amikor ezt olvasom (főleg most) liftezik a gyomrom, pillangòk, a szìvem a torkomban ❤❤❤ annyira áhh, de komolyan azt hiszem ez a kedvenc Niall Ffem ❤❤❤ Niall ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaa ès Harryre énis ùgy èrtem 😂

      Törlés
    2. Hihetetlenül jó érzés, hogy ilyen érzelmeket vált ki belőled az írásom, és az hogy még a kedvencednek is tartod... Wow, hát hab a tortán! Már akkor örül a szívem, ha egy-két olvasóból ki tudok váltani hasonlót, mert akkor valamennyire csak átjön az amit én érzek, és érzékeltetni akarok! ❤️❤️❤️ Szóval köszönöm!
      És igen, Harryt nem szeretjük!:DD

      Törlés
  10. Te jó ég! Soha nem voltam nagy Niall rajongó, de ez a rész...<3<3<3<3<3 :DD
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz most Harry felbukkanásával, mert (igaz, csak tipp) biztos, hogy most jelenetet fog rendezni:D
    Siess a kövivel! Már várom!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úha, akkor remélhetőleg üdv a Niall girlök táborában! Boldog lennék, ha miattam szeretnéd meg a kis szöszinket.:) Hát ugye Harrynél sose lehet tudni. :D

      Törlés
  11. Imádom *0* tökéletesen felcsigáztál :D

    VálaszTörlés
  12. Most lehet utálni fogtok. De vesszen a gyermek. XD Mindig annyira elmerülök a blogod olvasásában és mindig nagyon bele élem magam, aztán mindig oda üt egy hiba, a csaj terhes ._. Ráadásul ilyen "apa" mellett nem lenne boldog élete, én már csak tudom. Bár nekem még a jobbik eset jutott mert mostanra egész komoly az apám :) Ha lehet így mondani xd... mind1 a rész most is fantasztikus volt és végre Niall is megolvadt ^^ szöszke power B) puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy ez a baba dolog téged megkavar, viszont nekem van egy kidolgozott sztori a fejemben, úgyhogy nem mondhatom azt, hogy most azonnal kirakom a szűrét. Majd meglátod hogy fog alakulni.;) Azért örülök, hogy ennek ellenére is tudtad szeretni! :) Nialler forever.:DD

      Törlés
    2. Persze ezt megértem, ettől függetlenül is érdekel a blogod. :)

      Törlés
  13. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! A francokat Harry, takarodj már el a blogból! Az egészet tönkre teszed te szemétláda! Most, menj innen! Azt mondtam menj el, nem érted?! Azt a büdös....
    Niall, téged imádlak! Kamilla gyerünk kiállsz Ni mellet és ő lesz az apja, veszekedést nem folytatok/kezdek.
    Siess a kövi résszel és ha nem lenne az a * Harry akkor még imádnám is a részt! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, hogy ha kiabálsz Harryvel az őt nem hatja meg.:DD Kamillánál se sűrűn vált be, de szép próbálkozás volt.:DDD
      Szóval így nem is imádtad? :( :DD ❤️

      Törlés
    2. Hát... A végét nem. Csúnya Harry bácsi. :'D De a végén amikor betoppan H akkor nem imádtam. De egyébként igen!!!!! ❤❤❤

      Törlés
  14. Jujj nagyon jó lett!!! Imádtam mindent a csaj reakciójit Niall-ét ... nekem kivételesen tetszett h Hazz oda ment ... ez teszi érdekessé nélküle unalmas lenne és a szokásos nyálas blog lenne.. imádom ahogy fogalmazol meg úgy mindent! Nagyon ügyes vagy, nagyon várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, szóval amúgy nyálas és unalmas lenne? Megjegyeztem. :DD Csak vicceltem, szerintem is túl nyálasra sikerült, de most ilyen hangulatomban voltam, bocsánat érte.:D
      Köszönöm, hogy kitértél az írásomra, az különösen boldoggá tesz ugyanis ez a mindenem! Akkor lesz teljes az életem, ha mindig lesz előttem egy papír, és egy toll, hogy megörökítsem a fejemben nyüzsgő sztorik sokaságát! Köszönöm, hogy élvezed! ❤️

      Törlés
    2. Jajj, nem azért mondtam!!! Amugy összességében a blogokra gondoltam, vagyis arra, hogy sablon sztorikkal van tele minden :p na jó vannak kivételek
      Sok sikert ;) ♥

      Törlés
  15. Mért pont most kellett Harrynek belerondítania :(
    Amugy imádtam, csodásab megírtad <3 előre látom h a kövit is imádni fogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, viszont én abban nem vagyok olyan biztos.:D Kicsit félek most a kövitől, mert úgy érzem ez a rész kicsit kiürített. Tudom az egész sztorit, de valahogy a következő.. De aggodalomra semmi ok, magamat ismerve villámként fog majd jönni az ötlet.:))

      Törlés
  16. Drága Fanni! Véletlenül nem akarsz egy ujabb reszt fel rakni? :D Nagyon jol irsz! :) Kerlek legyen egy meg lepetes fejezet! :D Harrynek meg most kellet bele ronditania! ><
    Siess kerlek!!

    xx.Edu <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy így gondolod!:) Sajnos én most elfogytam, de ígérem vasárnapig összeszedem magam.:D Harrytől meg már megszoktuk.:DD

      Törlés
  17. Fanni imadlak imadom ahogy irsz!!....csak a reszek surusege a KAAAR....
    Ebbol a reszbol konyvet kene irnod sikeres lenne...
    Miert hetente vannak reszek?
    Nem akkarsz egy picit hosszabbat??
    Najonemnyaggatlak. De....siess a kovuvel
    imadlak pussi <3 XD :-) :-P :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de drága vagy, bár én kétlem, hogy ebből a nyáltengerből kiadnának egy könyvet.:DD Majd egyszer, talán valamim... Ami méltóbb.
      Örülök, hogy ennyire olvasnád még, de sajnos nem megy gyorsabban. Így is a mostanit előbb hoztam.;)

      Törlés
  18. Hogy lehet így abbahagyni???? *-* mostmár tényleg meg kéne keresnem az időgépet mert anélkül bajok lesznek!!! :"D talán hülyének nézel ha azt mondom, hogy ez lett a kedvencem.... de minden új rész azonnal a kedvencem lesz! ♡♡♡♡ imádom a blogot és téged is :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy nézlek hülyének! Inkább örülök, hogy mindig tudok neked olyat mutatni ami elnyeri a tetszésed! ❤️ Nagyon köszönöm!

      Törlés
  19. Na végre! Végre Kamilla is lépett, es bevallotta Niall-nak.
    És ez a gyertyás dolog nagyon tetszett XD
    De persze "valakinek" ezt is el kellett rontani, mert jött Harry XD
    Várom a kovi reszt:Carolineeeeee xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádtam a "gyertyafényes" bőröndös randit! Olyan kis spontán és aranyos.:) És igen, miért ne rontaná el valaki.:DD
      Örülök, hogy szeretted!:)

      Törlés
  20. Drága Fannim!<3
    Szerintem nem lepődsz meg rajta ha azt mondom ez a legeslegeslegkedvencebb részem amit olvastam*-* Imádtam az összes sorát!<3 Bocsánat hogy csak most írok csak elég kevés időm van meg az internet se annyira jó:/ na de nem mentegetőzök:3 alig várom a kövi részt!<3 Imádlak Fanni! <3
    Puszi Emese<3<3 (ésittvansoksokkeskebálna:3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de cuki vagy! Reméltem, hogy tényleg szeretni fogod, hisz ez a rész nélkületek nem jöhetett volna létre! Köszönöm! ;) Imádlak titeket babáim! ❤️❤️❤️
      (kecskebálnapuszii:D)

      Törlés
  21. Szia imádom a blogod de szerintem engem lehet h ismersz vagy tudod h ki vagyok mindegy is azt akartam mondani h nagyon jó rèsz igy tovább nagy ölelès ès puszi :* <3 ~Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, persze hogy tudom ki vagy.:D
      Köszönöm, örülök, hogy szereted! :)

      Törlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. Mikot lesz kövi? Am nagyon jó lett :* ♥♥

    VálaszTörlés
  24. Annyira jol meg fogalmazod.
    Annyira jo ujra es ujra el olvasni:'))
    Koszonom hogy irod, soha ne hagy abba!😭

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újraolvasgatod?! Jézusom, de aranyos vagy! ❤️ Én köszönöm, hogy a szívedbe zártad! Ilyen olvasók mellett nem is fogom akarni leírni az utolsó mondatokat.;)

      Törlés
  25. Facebookon ajanlottad a blogodat a csoportban.Elkezdtem olvasni es vagy a fel ejszakat blog olvasassal toltottem :D
    Annyira jo a blogod remelem sohasem hagyod abba az irast :D <3 Siess a kovivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és nem soha nem hagyom abba, ugyanis az írás a mindenem! A legnagyobb álmom, hogy egyszer író lehessek. Mindennél nagyobb dolog lenne, ha egyszer a kezemben tarthatnám a saját könyvemet, és elmondhatnám, hogy igen ezt én írtam.:))

      Törlés
  26. Fanni, utállak. Ez tényleg halálos volt.
    Annyira bele tudom élni magam, és amikor megjelenik Harry egy pillanatra mimdig megutálom. És ez nagy szó!
    Szóval.most kérem tálcán a következő részt, '61-es évjáratú különleges vízzel, vagy...
    Vagy a gyilkos rész mérge hatni fog, és csak te tudod mi az ellenszer!
    :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, nem áll szándékomban megutáltatni senkivel a kedvencét.:DD Nagy örömmel hallom, hogy hatásos volt.:D Nyugi, hamarosan folytatás.;)

      Törlés
  27. Uu ez a blog nagyon jo imadom😍😍😍köszi hogy linkelted☺Harry pont a legrosszabb pillanatban. Remelem hamar lesz uj mar nagyon varom💟
    Xx R💜💟❤💝

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy szeretted!:)) Nemsokára jön a következő!;)

      Törlés
  28. Köszönöm, hogy linkelted nekem a blogot facebookon. Megígértem, hogy hagyok nyomot magam után :)
    Imádom a blogod. A kinézete is nagyon tetszik, de ez a sztori... Ahw. Tökéletes *-*
    Várom a folytatást.
    Harry, pont a legrosszabbkor toppant be. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből.
    U.i: Hozzátenném még, hogy nagyon jól van megírva minden egyes rész, és nem fedeztem fel benne hibát. Köszönöm az élményt :* Így tovább <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, annak meg különösen, hogy az írásom is, ugyanis a legnagyobb álmom, hogy író lehessek! :) Szóval köszönöm!

      Törlés
  29. Új rész mikorra várható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehézségek adódtak... De igyekszem minel hamarabb, hogy ne csusszak sokat.:/

      Törlés
  30. Válaszok
    1. Nem mondom, hogy ma vagy holnap, mert vasárnap óta minden nap azt mondogatom, hogy "Na majd ma, legkésőbb holnap!". Aztán mindig közbejön valami ami miatt nem megy. Higgyétek el nagyon igyekszem, kérlek legyetek türelemmel! :))

      Törlés
  31. Szia! Nagyon tetszik a blogod! Siess a kövivel :-)

    VálaszTörlés
  32. Fanni *--* ez a rész volt a legjobb imádlak és nagyon büszke vagyok rád by: Ivett ♥♥

    VálaszTörlés
  33. Nem is tudott volna jobban időzíteni Harry, ismét. Nem hiszem nincs egy nyugodt napuk seem. A gyertyás rész nagyon tetszett , és az elájulós is elég aranyos volt;D imádoooom

    VálaszTörlés